Consultancy en Coaching

Heb je serieuze ambitie met je creatieve onderneming? Kun je wel wat hulp gebruiken om door de zakelijke bomen het business bos te blijven zien?
Met een op maat gemaakt traject gaan we met elkaar de business kant van jouw onderneming verbeteren, waarbij we de creatieve waarden intact laten!
Op deze pagina staat het wie-wat-waar en-hoe over een Entreprenerd consultancytraject.

 
 
DSC01729_2.jpg

Waar kan ik je mee helpen?

Van af en toe even met elkaar sparren tot het compleet veranderen van je businessplan, alles is mogelijk!

 

Wie

Herken je jezelf in één of meer van de volgende punten?

  • Je hebt het gaafste ding ooit gemaakt. Vol trots bied je het te koop aan, maar naast wat vrienden en familie toont niemand interesse.

  • Je bent, samen met je team, vol enthousiasme gestart met je creatieve bedrijf. Iedereen pakt een deel van de businesskant op. Maar nu blijkt dat eigenlijk niemand van jullie er goed in is.

  • Je moet weer pitchen voor een potentiële klant. Je kent je product én bedrijf uiteraard hartstikke goed, maar toch verlies je de opdracht wederom aan een concurrent.

  • Je hebt een goed plan, alleen nog niet het geld om het voor elkaar te krijgen. Je vraagt je af hoe je het beste aan dat geld kunt komen.

  • Het gaat best oké met je bedrijf, maar je voelt (nee, je weet!) dat er nog veel meer uit te halen valt. Alleen lukt dat nog niet zo goed.

  • Vanuit het buitenland wordt er interesse in je product/dienst getoond! Wellicht ben je al bekend met het land. Maar je vraagt je toch af hoe je daar bedrijfsmatig succesvol wordt.

Dan is een Entreprenerd consultancytraject zeker iets voor jou! Neem contact op om samen naar de mogelijkheden te kijken.

Wat

Een aantal van de meest voorkomende problemen waar creatieve ondernemers tegenaan lopen en waar een consultancytraject je mee helpt:

  • Vinden van de eerste of nieuwe klanten

  • Van tevreden klanten, terugkerende klanten maken

  • Zeker weten of je verkoopprijs wel goed is

  • Een eerste marketingplan opzetten

  • Schrijven of aanscherpen van je eerste businessplan

  • In contact komen met potentiële partners

  • Een goede en effectieve (elevator) pitch geven

  • Presenteren op beurzen en conferenties

  • De juiste soort investeerders vinden

  • Je product/dienst internationaal aanbieden

  • In waardevolle netwerken terechtkomen

  • Een sparringspartner hebben

Uiteraard is dit maar een greep uit de onderwerpen die we kunnen aanpakken. Graag hoor ik waar jij behoefte aan hebt!

 
 
 

Waar

De eerste sessie doen we idealiter op jouw werkplek. Het is belangrijk om een goede indruk te krijgen waar jij het meeste van je werktijd doorbrengt.

Daarna is het afhankelijk van hoe we het traject opzetten, hoe vaak én waar alle werkzaamheden zullen plaatsvinden. Het kan op de werkvloer zijn, via een videoverbinding of in die leuke koffietent om de hoek.

Hoe

Een consultancytraject zetten we samen op. Jij bent immers een unieke ondernemer met je eigen visie en je eigen uitdagingen. Met elkaar brengen we in kaart waar je behoefte aan hebt en wat voor jou een waardevol traject is. Daarom starten we met een uitvoerige kennismaking waarin we elkaar leren kennen. Het is cruciaal dat jouw bedrijf, je team en de vragen waar je nu mee zit goed besproken zijn. Tevens is het belangrijk dat jij ook een goed gevoel hebt om met mij in zee te gaan.

We stellen samen een traject op waarin alle prangende vragen, uitdagingen en onzekerheden zijn opgenomen, hoe we hier aan gaan werken en wat de kosten zijn.

Hier heb ik mijn visie en filosofie uitgeschreven, deze manier van werken zal als leidraad dienen voor ons consultancytraject.